Go to Brand EXPO 2020

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła właśnie konkurs „Go to Brand – EXPO 2020”. Celem konkursu jest sfinansowanie promocji polskich marek produktowych na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich i innych krajów Zatoki Perskiej w trakcie Światowej Wystawy EXPO 2020 w Dubaju.

Wnioski o dofinansowanie będzie można składać od 26 lutego 2021. Budżet projektu to 50 milionów złotych.
Wystawa Światowa w Dubaju to największe na świecie wydarzenie gospodarcze. Z uwagi na wybuch pandemii COVID-19 ubiegłoroczna edycja została przesunięta o rok. Jej nowy termin to 1 października 2021 r. – 31 marca 2022.
Program „Go to Brand” umożliwia pozyskanie środków na udział w Wystawie Światowej w Dubaju i zaprezentowanie swojej oferty. Wsparcie firmy mogą przeznaczyć na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w EXPO 2020. Co więcej, pozyskanymi środkami z Unii Europejskiej można sfinansować koszty usługi doradczej w zakresie przygotowania do wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie).
Komplet informacji
Zdjęcie: logotyp imprezy