Teraz Polska - 32 edycja

Do 31 stycznia trwa nabór zgłoszeń do 32 edycji konkursu "Teraz Polska". Godło „Teraz Polska” jest symbolem nowoczesnego patriotyzmu konsumenckiego, jednym z najlepiej kojarzonych w kraju znaków.

Jak przypomnieli organizatorzy konkursu, w odróżnieniu od większości wyróżnień przyznawanych przedsiębiorcom, w przypadku „Teraz Polska” pod hasłem nagroda nie kryje się jedynie statuetka, którą otrzymują wszyscy laureaci podczas uroczystej gali. W pakiecie korzyści biznesowych są m.in. prawo do umieszczania na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszelkich materiałach marketingowych godła „Teraz Polska”; promocja na łamach „Magazynu Teraz Polska”; wspólne z innymi laureatami akcje promocyjne ze współpracującymi mediami; promocja podczas debat i konferencji czy udział w gali "Teraz Polska".

"Stały kontakt i współpraca z naszymi laureatami pozwalają nam stwierdzić, że godło "Teraz Polska" przekłada się na wzrost prestiżu i umocnienie wizerunku, wzrost zaufania i lojalności wśród klientów i partnerów biznesowych, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, wzrost konkurencyjności, również na rynkach zagranicznych" - powiedział mówi dyrektor konkursu Michał Lipiński.

Organizatorzy podkreślili, że godło "Teraz Polska" jest jednym z najlepiej ocenianych i najwyżej pozycjonowanych znaków na naszym rynku. 90 proc. Polaków kojarzy znak z wysoką jakością produktu; 88 proc. klientów uważa, że znak zachęca do zakupu; 72 proc. konsumentów uważa, że znak podkreśla reputację producenta.

"Dodatkowo 83 proc. konsumentów uważa, że mając możliwość wyboru należy kupować produkty polskiego pochodzenia. Zatem godło "Teraz Polska" jest symbolem nowoczesnego patriotyzmu konsumenckiego - podkreślili organizatorzy.

Więcej o konkursie i warunkach uczestnictwa tutaj.