Webcast: Efektywność marketingu w dobie pandemii

Deloitte zaprasza na webcast pt. Efektywność marketingu w dobie pandemii. Bezpłatne seminarium online odbędie się 28 maja 2020 r. w godz. 10:00 – 11:00

W trakcie webcastu eksperci z Deloitte Digital oraz firmy Salesforce dyskutować będą o tym, jak CMO mogą zwiększać efektywność prowadzonych działań w dobie COVID-19 i na co należy zwrócić uwagę, aby w obecnej sytuacji wykorzystać istniejące szanse marketingowe.

Podczas webcastu poruszone zostaną następujące tematy:

Jak podejmować decyzje oparte o dane i jakie narzędzia mogą wspierać ten proces?
Jak wykorzystać automatyzację do zwiększania efektywności komunikacji z klientami?
Jak efektywnie współpracować z innymi zespołami w firmie tak, aby osiągały swoje cele biznesowe?

Nawet najlepiej funkcjonujące w świecie cyfrowym zespoły marketingu muszą mierzyć się z wyzwaniem, jakim jest COVID-19. Gwałtownie zmieniają się postawy i zachowania klientów oraz możliwości funkcjonowania przedsiębiorstw na styku z klientami. Nie potrafimy dziś jednoznacznie przewidzieć, kiedy uporamy się z pandemią, jak wyglądać będzie wychodzenie z kryzysu, ani jak głęboki on będzie. Trudno też dziś ocenić, jakie trwałe zmiany w relacjach rynkowych i zachowaniach klienckich pozostawi po sobie aktualna sytuacja. CMO oraz ich zespoły marketingowe muszą więc dołożyć jeszcze większych starań, aby ich działania przynosiły efekty (ROI) i wspierały rozwój całego biznesu.

Szczegóły:
Krzysztof Wąsowski
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zarejestruj się tutaj.