Internetowa rewolucja

Eksperci szacują, iż co druga polska firma nie ma swojej strony internetowej. Zmienić ma to „Dzień Internetowej Rewolucji” – akcja, którą organizują wspólnie: Googl.pl, home.pl, PKPP Lewiatan oraz Ministerstwo Gospodarki. 10 marca 2011 spotkanie odbędzie się w Poznaniu.

Impreza adresowana jest do przedsiębiorców i studentów, ale dodatkowa ścieżka jest zorganizowana także dla agencji interaktywnych. Wstęp na imprezę jest bezpłatny, jednak wymaga wcześniejszej rejestracji. Można jej dokonać na stronie www.DniRewolucji.pl.

W ramach imprezy wszyscy przedsiębiorcy i studenci będą mogli odwiedzić 4 strefy:

1. Jak zaistnieć w internecie?
Gdzie pokazywane będą usługi home.pl i produkty Google, m.in. Miejsca Google.
2. Reklama w internecie
Gdzie będzie się można dowiedzieć jak stworzyć pierwszą kampanię reklamową w wyszukiwarce Google oraz jak optymalnie zarządzać budżetem i reklamą w sieci.
3. Wsparcie i szkolenia
Miejsce, gdzie przedsiębiorcy będą mogli porozmawiać z przedstawicielami agencji zajmujących się tworzeniem i promowaniem stron internetowych oraz poznać ofertę szkoleniową z zakresu promocji w sieci.
4. Strefa rozrywki
To strefa niezwiązana z biznesem. Będzie tu można zobaczyć w działaniu takie produkty jak Google Earth, czy wypróbować swoich sił w konkursie rysunkowym.

Dzień Internetowej Rewolucji odbędzie się na Politechnice Poznańskiej, 10 marca 2011 r. Wstęp od godz. 10, przewidywane zakończenie około godz. 18.