E-marketing w małej firmie - szkolenie

Poznański Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie "E-marketing w małej firmie". Zajęcia zaplanowano w dniach 17-20 maja, w godz. 16.30 - 20.30.

Program szkolenia to w sumie 20 godz. obejmujących następujące zagadnienia:

OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ (4 godz.)
1. Tradycyjny a wirtualny marketing
2. Praktyczne koncepcje e-marketingowe
3. Czym jest zarządzanie marketingowe z wykorzystaniem Internetu
4. Określenie celów i zdefiniowanie strategii przedsiębiorstwa
5. Segmentacja rynku
6. Persona i archetypy

TWORZENIE TREŚCI W MARKETINGU INTERNETOWYM (5 godz.)
1. Skuteczne prowadzenie własnej strony internetowej
2. Analiza skuteczności stron WWW
3. Formułowanie treści na stronie WWW i mediach społecznościowych
4. E-marketing a prawo:
• Bezpieczeństwo danych osobowych w Internecie - RODO
• Prawa autorskie
• Spam

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I ICH WYKORZYSTANIE W MARKETINGU (6 godz.)
1. Sztuka budowania wizerunku w mediach społecznościowych
2. Platformy komunikacji w mediach społecznościowych
• Facebook
• Instagram
• YouTube
3. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
• Skuteczne prowadzenie kont firmy w mediach społecznościowych
4. Elementy programowania podnoszące skuteczność działań w mediach społecznościowych
• Co to jest bot
• Skuteczność „dedykowanych" botów

BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE MARKĄ INTERNECIE (5 godz.)
1. Wykorzystanie Internetu do komunikacji z klientem
2. Narzędzia e-promocji
3. Sztuka budowania wizerunku
4. SEO - pozycjonowanie

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.